سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

شرایط اخذ ویزای همراه چیست؟

در ادامه مطلب ویزای همراه (Escort Visa) چیست باید بدانید که ..

شرایط اخذ ویزای همراه چیست؟

شرایط اخذ ویزای همراه در کشورهای مختلف با توجه به قوانین مهاجرت هر کشور متفاوت است و برای درخواست ویزای همراه باید متقاضی اصلی و همراهان او باید واجد شرایط لازم باشند.

* یکی از شرایط درخواست ویزای همراه، مدت اقامت متقاضی اصلی در کشور مقصد است، در صورتی متقاضی می تواند برای خانواده ی خود ویزای همراه دریافت کند که مدت اقامتش در کشور مقصد بیش از 6 یا 9 ماه باشد. همچنین اعضای خانواده ی متقاضی باید واجد شرایط اخذ ویزای همراه باشند، که عبارتند از:

1- همسر، نامزد یا شریک قانونی متقاضی: نامزد یا شریک عرفی متقاضی در صورتی که حداقل 6 ماه متوالی با وی زندگی کرده باشد با اثبات این موضوع می تواند ویزای همراه دریافت کند.

2- فرزندان: فرزندان متقاضی که مجرد هستند و ازدواج نکرده اند می توانند ویزای همراه دریافت کنند البته سن فرزندان متقاضی در کشورهای مختلف برای صدور ویزای همراه متفاوت است، مثلا در برخی کشورها برای فرزندان زیر 18 و در برخی کشورها برای فرزندان زیر 25 سال ویزای همراه صادر می شود.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

3- فرزند خوانده: متقاضی می تواند برای فرزند خوانده ی خود که به صورت قانونی سرپرستی او را به عهده دارد، با ارائه مدارک حضانت و سرپرستی فرزند خوانده برای او درخواست صدور ویزای همراه نماید.

4- والدین متقاضی: در صورتی برای والدین متقاضی ویزای همراه صادر می شود که متقاضی اثبات کند والدین او از نظر مالی و روحی به فرزند خود وابسته بوده و در واقع تحت تکفل فرزند خود هستند.

* برای اینکه متقاضی بتواند برای خانواده ی خود درخواست ویزای همراه نماید باید بتواند تمکن مالی خود را برای پرداخت هزینه های اقامت مانند، خوراک، تحصیل، مسکن، پزشکی و غیره به مدت 2 سال اثبات کند.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و در هر سوالی در زمینه انواع مهاجرت (مهاجرت تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و…) و اخذ ویزای همراه داری، بپرس.

مدارک اخذ ویزای همراه

مدارک لازم برای اخذ ویزای همراه با توجه به قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف و نوع ویزای متقاضی و مدت اعتبار آن متفاوت است، اما به طور کلی مهمترین مدارک اخذ ویزای همراه عبارتند از:

* همراهان باید دارای پاسپورت معتبر باشند.

* مدارک اثبات رابطه ی خانوادگی فرد همراه با متقاضی

* ویزای شخصی که برای خانواده ی خود درخواست ویزا داده است.

* مشخصات فردی مانند وضعیت تاهل، محل کار و غیره

* بیمه مسافرتی

* مدارک اثبات تمکن مالی متقاضی برای پرداخت هزینه ها

* ارائه مدارک معاینات پزشکی همراهان

اگر تصمیم داری برای کار به یه کشور خارجی مهاجرت کنی، اما در انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت کاری ایرانیان نیاز به راهنمایی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و کاملترین مشاوره و راهنمایی در این زمینه رو دریافت کنی.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

 

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی